пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

«Психологія у моєму житті»

Ось таким антивірусним віршем поділилась з нами
Гончарова Уляна, ШЗШ №4, 5-А клас

Розкажу вам казку, як Злий Парубок хотів всіх загнати у пастку. 

Ішов Парубок з Китаю,
Із великого Уханю.
І кричав:
-Я всіх здолаю,
Всіх закрию, я зло маю,
В мене вірус у душі,
Ще й корона на голові,
Я - хвороба, я - гроза
І властитель світу я.
Телебачення тремтить,
Інтернет у світ кричить:
Що той Парубок з Китаю
Нищить люд, згина Італію,
Його вірусна душа
До Іспанії поспіша.
Вихід в світу є один -
Всіх закрити на карантин.

А той парубок регоче,
Діток загубити хоче.
Не дає він їм гуляти,
Йти до школи, міцно спати.
Всі у паніці!
Що ж буде?
Що, як вірус нас загубе?
А у дворі, там де вишні,
Там де прибрано і чисто
Вийшли парубки й дівча,
В них вкраїнськая душа.
Розмовляли, прислухались,
Трохи згодом сперечались.
То макітру почесали,
То у схованку згуляли.
Щоб не втрапити у пастку,
Що розставив Хлоп китайський,
Треба спорт не забувати,
Та й науку не кидати.
Міцно спати, добре їсти,
Бути щирим, добрим, чистим.
Як би Вірус не сварився
І короною не грозив,
Йому духу там не стане,
Де у діток повно сил!

Немає коментарів:

Дописати коментар